• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Såg att big bank snart skulle börja med revolverande lån, vad är det?

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Hej!

Såg att big bank snart skulle börja med revolverande lån, vad är det? Har aldrig hört det ordet innan :axelryck:
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Rembrandt

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
2 Juli 2014
Meddelanden
269
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Det är nog att du har ett kreditkonto, där du har en limit och kan plocka ut pengar utav den. Och så är det en minsta inbetalning varje månad beroende på hur mycket du använt.
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Det är nog att du har ett kreditkonto, där du har en limit och kan plocka ut pengar utav den. Och så är det en minsta inbetalning varje månad beroende på hur mycket du använt.


Okej, fick nämligen ett sms av big bank att de hade ett erbjudande till mig men att jag var tvungen att ringa dom. Så gick in på mina sidor och såg att de snart skulle börja med revolverande lån, men då tar de säkert en ny uc om man ska ansöka om det
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Näe pratar inte med dom i telefon, så himla dryga. Sen vill jag ha allt på mail så förhandlar inte på telefon för då går det inte styrka.


Okej! Jag var nyfiken vad de var för något och pratade med dom och då
Näe pratar inte med dom i telefon, så himla dryga. Sen vill jag ha allt på mail så förhandlar inte på telefon för då går det inte styrka.


Ok, jag ringde och frågade hade dock visst en faktura som jag hade missat :rolleyes: och hon undrade hur mycket jag kunde tänka mig att betala varje månad i 6 månader sen skickade hon det på mejl så jag kunde läsa vad de stog och sedan signera med bank id. Vad jag fattade på henne var de erbjudande att hjälpa sina kunder.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp